Tevreden relaties dragen bij aan een prettige werkomgeving en daarbij aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Ondanks dat we allen onze uiterste best doen kan het voorkomen dat er soms een fout wordt gemaakt of een misverstand ontstaat. Het is en blijft tenslotte mensenwerk.
Onze ervaring is dat klachten het beste opgelost kunnen worden tijdens een persoonlijk gesprek. Bent u ontevreden over onze dienstverlening neem dan contact met ons op via onderstaand telefoonnummer. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.
Is uw klacht door een persoonlijk gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek? Dan vragen wij u de klacht schriftelijk te melden door middel van:
Het sturen van een brief aan:
Koelen en Meijerink Accountants & Adviseurs
T.a.v. R.G.H. Koelen (of A. Meijerink)
Nicolaus Ottostraat 9b-08
7442 DV Nijverdal
Het sturen van een email aan: info@koelen-meijerink.nl
In alle gevallen vragen wij u vriendelijk duidelijk
- uw naam, uw adres,
- de naam van de medewerker waarop de klacht betrekking heeft,
- de dagtekening
- de aard van de klacht aan te geven.
Wij waarderen het zeer dat u uw klacht laat weten. Dat geeft ons de mogelijkheid hierop te reageren. Wij verzekeren u dat gegronde klachten door ons worden meegenomen in de evaluatie van onze organisatie. Uiteraard doen wij onze uiterste best om maatregelen te nemen, om herhaling van een probleem te voorkomen.